דאטה

בית גוצ'י: עוד לפני עליית הסרט, ב-eBay מזהים עליה דרמטית בחיפושים ובמכירות מוצרי מותג היוקרה Gucci

עוד לפני עלייתו לאקרנים היום, הצליח הסרט "בית גוצ'י" לעורר התרגשות עולמית ברחבי העולם – ומנתוני ענקית המסחר האלקטרוניeBay  עולה כי מותג היוקרה Gucci זוכה לעליה משמעותית במכירות ב-eBay לרגל הקרנתו של הסרט. "בית גוצ'י" נוצר בהשראת סיפור המקור של משפחת האופנה האיטלקית, והוא עוקב אחר הסיפור הבלתי יאמן של אחת מאימפריות האופנה הגדולות ביותר בעולם, המתפרש על גבי שלושה עשורים. קאסט השחקנים כולל את הזמרת והשחקנית ליידי גאגא, המשחקת לצד אל פאצ'ינו, סלמה הייק ואדם דרייבר.

 

על פי נתוני המכירות של eBay, כבר בחודשים יולי ואוקטובר השנה, במהלכם שוחררו לקהל טריילרים רשמיים של הסרט, חלה עליה משמעותית בחיפושים של פרטי המותג למכירה.

 

זאת ועוד, במהלך יוני-יולי נרשמה עליה מרשימה בחיפושים אחר פריטים מסוימים מאוד – החיפוש 'Red Gucci Dress' עלה ב-25%, בעקבות השמלה האדומה שהוצגה בטריילר לסרט ונלבשה על ידי ליידי גאגא. כמו כן נרשמה עליה של 192% בחיפושי אחר 'Aran Sweater', שהוא הסוודר הלבן אותו לובש השחקן אדם דרייבר.

 

כמו כן נרשמה עליה בחיפושי המותג ב-eBay גם לאחר שחרורו של הטריילר השני לסרט במהלך חודש אוקטובר. מבין הפריטים שחיפשו המעריצים ניתן למצוא את ה-'Vintage Mink Coat', שרשם עליה של 49% בחיפושים, לצד ה-'Turtleneck Sweater' שרשם עליה של 65%, ועליה של כ-37% בחיפושים אחר צעיפי המותג.