הודעות

דניאל בירן מונתה למנהלת צוות הפיתוח העסקי בשווקים המתפתחים של eBay ב- EMEA

דניאל בירן מונתה למנהלת צוות הפיתוח העסקי בשווקים המתפתחים של eBay ב- EMEA הכוללת את מדינות מזרח ודרום אירופה, המדינות הבלטיות, הבלקן, כמו גם כלל מדינות אפריקה והמזרח התיכון ביניהן ישראל.

  

בירן בעלת ניסיון עשיר ב-eBay. בחמש שנותיה עברה בין שלל תפקידים בכירים ותרמה לצמיחת חטיבת הפיתוח העסקי בחברה.

 

לבירן תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק וניהול בינ"ל מאוניברסיטת ת"א, וכן תואר ראשון בפסיכולוגיה ומנהל עסקים אף הוא מאוניברסיטת ת"א.

 

דניאל בירן: "אני שמחה על ההזדמנות להתקדם בחברה שצומחת כל הזמן ומביאה מוצר שתורם משמעותית הן לרוכשים והן למוכרים ולעסקים. eBay מאפשרת לעסקים בכל הגדלים להמשיך ולשגשג גם בתקופות של חוסר ודאות, כפי שחווה העולם כולו בשנתיים האחרונות. הפלטפורמה שלנו מאפשרת לקרוב ל-150 מיליון קונים ולכ-18 מיליון מוכרים הזדמנויות נפלאות. אני מגיעה לתפקיד במטרה לקדם את הצמיחה ואת השווקים המתפתחים של החברה, ביניהם גם השוק הישראלי, שזכה לצמיחה משמעותית כאשר רק בשנתיים האחרונות הצטרפו לפלטפורמה עשרות אלפי מוכרים מישראל".

 

אלון פסטר,ראש חטיבת המוכרים בשווקים המתפתחים של eBay העולמית: "אנו מברכים על קידומה הראוי של דניאל . אין לי ספק כי דניאל תמשיך להוביל את הפעילות הרחבה שלנו בשווקים המתפתחים ברחבי העולם, על רקע ההזדמנויות והאתגרים החדשים בעולמות האיקומרס והייצוא".