הודעות

איביי משיקה קולקציה מיוחדת של קלפי NBA לאספנים ישראלים

חובבי קלפים יקבלו גישה לקלפי אספנות חתומים ומיוחדים, המציגים אגדות NBA כמו קובי בריאנט, לברון ג'יימס, ג'ייסון טייטום, מייקל ג'ורדן ורבים אחרים

ישראל, 28 במרץ, 2022 - איביי מודיעה היום על השקת קולקציה מיוחדת של קלפי אספנות איכותיים וייחודיים, המציעים ערך רב לאספנים בישראל. קולקציה ייחודית זו מציגה שמות NBA גדולים, כמו קובי ברייאנט, לברון ג'יימס, ג'ייסון טייטום, מייקל ג'ורדן, זאיון ויליאמסון, קאם רדיש ורבים אחרים.

"בeBay, אנו מבינים את הלהיטות של אספנים ישראלים, ולכן אנחנו שואפים תמיד להציע מלאי ברמה הגבוהה ביותר, שיתדלק את התשוקות הגדולות ביותר שלהם", אמר אלון פסטר, ראש חטיבת פיתוח עסקי בשווקים מתפתחים בeBay. "אסופה ייחודית זו של קלפי אספנות מיועדת למי שרק מתחיל לבנות את האוסף שלו וגם למי שמעוניין ברמה גבוהה יותר של אקסלוסיביות".

החל מהיום, תוכלו למצוא את הקלפים במתחם ייעודי באתר איביי (https://www.ebay.com/e/row/trading-cards הכולל קלפים נחשקים כגון

  • Kobe Bryant 2013-14 Panini Spectra Jersey On Card Auto Authentic
  • Michael Jordan 1996-97 Z-Force Big Men Man on Court Z-Peat
  • 2018-19 Panini Donruss Optic RC Orange Prizm #177 Luka Doncic
  • 2016-17 Panini Donruss Optic Red Prizm LeBron James with Kobe

 

אוסף זה כולל גם פריטים נדירים כמו קלף של קובי בריאנט מ-2013-14 (פניני ספקטרה כדורסל) - קלף שיש לו ביקוש נרחב וקושי רב למצוא אותו. בנוסף, האוסף מכיל גם את הקלף של לוקה דונצ'יץ', פניני רוקי הולו סילבר, קלף רוקי שהערך שלו זינק בצורה חדה, והוא בולט במיוחד בזכות חתימה על הקלף ולוגו NBA כסוף, הכולל אונקייה של כסף.

הצרכנים הישראלים מכירים בחשיבות של איסוף קלפים, והם שילמו עד 8,500 דולר עבור קלף של לוקה דונצ'יץ' ב-eBay.com. הנה כמה דוגמאות:

 

  • קלף רוקי של ג'ה מוראנט, נקנה ב-6,100 דולר
  • קלף רוקי של מייקל ג'ורדן מ1985 נקנה בלמעלה מ5500 דולר
  • קלף של סטף קרי נקנה בלמעלה מ-3000 דולר