דאטה

טירוף משחקי הדיונון בeBay

Press Release

לאור הצלחת הסדרה משחקי הדיונון, בeBay מדווחים על עליה של מאות ואלפי אחוזים בחיפושים הקשורים לסדרה, בישראל בלבד בוצעו מאז תחילת החודש למעלה מ-4000 חיפושים של מוצרים הקשורים ללהיט המצליח של נטפליקס

אין מי שלא שמע את רצף המילים- 'משחקי הדיונון' בחודש האחרון. את ההיסטריה סביב הסדרה המצליחה ביותר בנטפליקס מקוריאה אפשר לראות  גם בפלטפורמת הקניות- eBay   בשבועות האחרונים, נכרת עלייה משמעותית בחיפושים של מוצרים הקשורים לסדרה. אחד הפריטים הפופולאריים ביותר הוא סוכריות הסוכר הקוריאניות המופיעות באחת המשימות האכזריות בסדרה ומסכות העובדים אשר נלבשו על ידי דמויות השומרים של התוכנית כמו גם נעלי הvans הלבנות של המשתתפים בתחרויות בסדרה  - על פי נתוני eBay שנבדקו על ידי פורבס.

רבים מהגולשים אשר חיפשו אלמנטים הקשורים למשחקי הדיונון היו להוטים לשחזר את תלבושות השמירה המוצגות בתוכנית, שכן מונחי החיפוש של eBay למסכות מרובעות ומסכות משולשות זינקו 1,306% ו -1,990% בשלושת השבועות שלאחר יציאת התוכנית,.לבוש המתמודדים היו גם הם נושא חיפוש משמעותי שכן חיפושים אחר חליפות אימון ירוקות ונעלי ספורט  VANS לבנות עלו ב -175% ו -14% באותה תקופה, בהתאמה.

כמו כן, נרשמה עלייה של 10,900% בחיפושים אחר ערכות דלגונה, ועלייה של 2,760% בחיפושים אחר ddakji, משחק התהפכות נייר שהופיע גם בסדרה.

ובישראל – הטירוף לא פסח גם על קהל המעריצים המקומי שכבר נוצר לסדרה ומתחילת חודש אוקטובר נרשמו כבר למעלה מ-4000 חיפושים של מוצרים הקשורים בסדרה והטרנד רק הולך ומתגבר.