מסחר אונליין

מדד האהבה שלeBay לרגל הולנטיין דיי

Press Release

לכבוד יום הולנטיין שיחול ב14.2 מציגה eBay את "מדד האהבה" המציג מכירות של מוצרים של מוכרים ישראלים לחו"ל המזוהים עם מחוות של אהבה וחיבה. השנה מככבים ברשימה תכשיטים מכל הסוגים ובמיוחד טבעות אירוסין, עם עלייה של 122% במכירות ביחס לשלושת החודשים המקבילים בשנה שעברה (2019)

הולנטיין די, מצוין בכל העולם וככזה, בני ובנות זוג רבים בוחרים לפנק את אוהביהם במוצרים המביאים תחושות של אהבה, הערכה וקרבה.

בeBay בחרו לבחון השנה כיצד השהייה הממושכת בבית במדינת רבות בעולם גרמה לשינוי בהתנהגות הצרכנים בכל הנוגע לרכישת מוצרי חיבה ואהבה לבני הזוג, ומציגים נתונים המראים כי בדומה לתחומים רבים נוספים גם תחום התכשיטים זוכה לצמיחה מסחררת במהלך הקורונה.

כך לדוגמא בשלושת החודשים האחרונים של 2020 עלו המכירות של תכשיטים שונים של מוכרים ישראלים לחו"ל ב24% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. בין המוצרים שנמכרו בולטת במיוחד טבעת זה לבן  18K עם יהלום צהוב שנמכרה במחיר של $58,500.

תחום נוסף שזכה לצמיחה יוצאת דופן הוא תחום טבעת האירוסין, נראה שהקורונה שמנעה מאנשים לקנות בחנויות באופן פיזי, הובילה לרכישה משמעותית של טבעות אירוסין אונליין. תחום שמציין עלייה של 122% במכירות ביחס לתקופה המקבילה ב-2019. בולטת במיוחד טבעות אירוסין 14K זהב לבן שנמכרה ב$32,000

ומה לגבי מוצרים הקשורים ב"אהבה" ו"לב"?

גם כאן נרשמת עלייה בשתי הקטגוריות, כאשר בקטגוריית "לב" נרשמת עלייה של 17.5% ובקטגוריית "אהבה" נרשמת עלייה של 16% ביחס לתקופה המקבילה בשנה שעברה.

אנה פלקין, מנהלת הפיתוח העסקי של eBay בשווקים מתפתחים: "בדומה לתחומים רבים נוספים שחוו צמיחה במכירות אונליין בתקופת הקורונה, גם תחום התכשיטים זוכה לצמיחה משמעותית בשנה האחרונה. מוכרי התכשיטים הישראלים באייבי, נהנים מהערכה רבה בקרב מאות מילוני הקונים בפלטפורמה ברחבי העולם ובתקופה מאתגרת כמו זו שחווינו בשנה האחרונה, ניתן להעריך כי קונים וקונות רבים מחפשים דרכים לפנק את בני ובנות זוגן לקראת חג הולנטיין ומוצאים את המענה לצרכיהם בקרב המוכרים הישראלים באיביי".